Sunnuntaina oltiin ponien kans lapsia kyyditsemässä Wanhan ajan markkinoilla kirkon ympärillä. Anniina ratsasti Ompun kaupungille, mä ja Paula ajettiin Aleksi. Vilma ja Nenna olivat pyörillä mukana. Takas tullessa vaihdettiin niin, että mä ja Anniina poljettiin, Vilma ja Nenna ajoivat ja Paula ratsi. Muuten oli aika lämmin ilma, mutta tuuli kovasti. Ponit olivat tosi fiksusti, Aleksiakaan ei yhtään pelottanut. Viimeks pelle- ja nukkepäivillä tais olla vaan ne kummalliset jutut ponille ihan liikaa.

Ens viikon sunnuntaina osallistutaan URAT:n Lucia-kulkueeseen. Vilma ratsastaa Aleksilla, Paula ja Ida ovat Ompun kärryillä ja mä ja Nenna taluttajina mukana. Täl viikol en ookaan päässy ollenkaan liikuttelemaan, kun oon ollut kipeenä ja nyt sit Ida vuorostaan mahataudissa. Paula ja Maiju ajoivat Ompulla raviradalla joku päivä ja Vilma ja Nenna liikuttivat tiistaina. Tänään mun piti näyttää päivällä Vilmalle ja Anniinalle lisää maastoreittejä, mut en pääse kun hoitelen Idaa kotona. Sunnuntaina oltais Paulan kans menossa pomperoita liikuttamaan. Aloitin Ompulla alkuviikosta biotiinikuurin, kun sen kaviot on ihan surkeat ja haperot. Toivottavasti vähän vahvistuis.