Laura oli aiemmin päivällä jo ratsastanut Huldalla. Tultiin Maijun kanssa vähän ennen Lauraa pistämään ponit kuntoon. Aleksia on kai pistänyt joku ampiainen tai muu vastaava päähän, kun siinä on sellanen turvonnut kohta, onneks suitsien remmit ei osuneet siihen.

Laura teki kentälle radan, harjoiteltiin Polluxin kisarataa. Ensiksi Ida ratsasti Aleksilla, mä kuljin vieressä, mut niin et Ida kuitenkin suurimmaks osaks ohjasi itse. Alkukäyntien jälkeen ravaili, kevennys sujui myös hienosti, välillä meni ihan oikeassa tahdissa. Puomejakin Ida meni ravissa. Maiju ja mä ratsastettiin kummallakin ponilla, sekä Ompulla että Aleksilla ja mentiin rataa. Aleksi meni Maijulla paremmin kuin Omppu ja mulla Omppu meni paremmin kuin  Aleksi, hih :) Myös Tilda kävi Ompun selässä ja Chrisu Aleksin. Kummallakin tytöllä ponit kulkivat nätisti. Aleksilla koitettiin myös nostaa laukkaa, ensiks mä ja sitten Chrisu. Vähän jotain pientä pukkia tuli, mut itse laukka oli tosi pehmeä sitten kun nosti. Liikutuksen kesto about 1,5h, aika kauan mentiin kuitenkin.

Mä, Maiju ja Ida otettiin poneilta varusteet pois ja ruokittiin kaikki kolme niin et Aleksi söi puomilla niin malttoivat Omppu ja Huldakin tarhassa syödä omista kipoistaan. Laura keräs sillä aikaa kentältä radan pois, puomit, ristikon (joku 30cm ehkä) ja pujottelujutut. Kiva ilma, ei mikään paahtava helle mut ei liian tuulinen tai kylmäkään.

-Paula